Na ktoryms serwerze w gildii robilismy cos takiego jak bunkier, w ktorym przetrzymywalismy zasoby i armie.
Ogolnie chodzi o to, ze bunkier jest cos jakby ponad rozwijaniem techow, rozwija tez zabezpieczenia i buduje obrone itp. a co za tym idzie potrzebowalby regularnych skladek. W takim bunkrze trzymaloby sie armie i wysylalo zasoby jakby zbyt czesto ataki/kradzieze szly. Mysle ze moglby byc czyms w stylu banku
Z reguly takim bunkrem powinien byc najaktywniejszy (najdluzej/najczesciej online).
Możnaby coś takiego wprowadzic u nas.
Offline
Jestem na nie. Każdy bunkier kiedyś padnie, a jak już padnie to z wielkim hukiem. Miałem taki przypadek w swojej gildii na s3 [ok. 500kk obrony] i widziałem jak upada największy bunkier na tym serwie [ok. 2kkk obrony]. Nie ma sensu.
Offline
Użytkownik
Dokładnie bunkier sie nie sprawdza , szkoda zasobów na obronę , lepiej budować wojo ofensywne i w nim chować zasoby.
Offline
Administrator
popieram przedmówce gdyż tym wojem można komuś "krzywde" zrobić a obroną już nie.... jak wyczają sporo obrony to będize to pierwszy cel do zerowanka
Offline
anihilator
temat bunkra powraca jak bumerang....
testowałem tą strategie , robiłem wyliczenia...
z matematycznego punktu widzenia znacznie więcej siły ognia dalej obrona stacjonarna niż wojsko, przykładowo miliard zasobów daje ok 3 więcej siły ogni w instalacjach obronnych niż w wojsku.
JEDNAK, trzeba by się w to bardzo zaangarzować i robić to konsekwentnie, by wypaliło. Inaczej - bunkier skończy podobnie jak wszystkie poprzednie z poprzednich serverów.
moje zdanie: sprawa do rozważenia. Ale jeśli tak, to trzeba to zacząć budować JUŻ!
Offline
Użytkownik
bunkry są do kitu ....
wojo0 musi chodzic z zasobami
stestowane niejednokrotnie na serwach
Offline
Administrator
jestem przeciwny bunkrowi przeważnie pada na s1 tez go rozbilismy
Offline