Administrator
Na nowym serwerze wprowadzone zostały nowe parametry jednostek ale także koszty technologii są inne oraz ich przyrosty % dla przykładu:
rekrutacja troperów 10 lvl daje 168% koszt 71 153 sur 11 859 del 35 576 info
cyborgizacja 10 lvl daje 222% koszt 213 458 sur 35 576 del 106 729 info
pancerz mechatroniczny 10 lvl daje 305% koszt 592 939 sur 59 294 del 296 470 info
na innych serwerach 10 lvl dawał ponad 800% więc tutaj różne jednostki mają różnie rozłożony przyrost % co ciekawe podstawowe parametry tych jednostek są następujące:
trepy: 1/2
cybki: 2/8
intro: 12/10 (i tu zmiana z innych serwerów)
więc biorąc pod uwagę technologie na 10 lvlu daje to:
trepy 10 lvl: 2,68/5,36
cybki 10 lvl: 6,44/25,76
intro 10 lvl: 48,6/30,5
parametry i koszty jednostek z roboticonu także zostały zmienione ale napewno będe w rapki inwestował jednak na tym etapie gry trzeba się zdecydować na jakieś jednostki z koszar i tu nie wiem na co się zdecydować więc może wspólnie coś zdecydujemy
ot taka moja mała analiza
Offline
Jak dla mnie najlepsze w tym układzie będą intro potrafiące wyrządzić krzywdę w ataku zaczepnym ponosząc niskie straty [przy lvl10 24,3/30,5, czyli lepiej od konwencjonalnych ataków trepów i cybów].
Miło by było jakby jakiś Psi rozpisał podobnie zmiany w swoich techach wojskowych.
Zauważyłem też, że struktury obronne mają nieźle podwyższoną obronę - nie chce mi się liczyć, ale może w końcu do czegoś się przydadzą??
Offline
Administrator
także się zastanawiam nad intro... albo cybkami a co do czasu budowy to trzeba odpowiednio podnieść koszary (na s4 cybki robie w 4s a to i tak dużo)
ale trzeba też zwrócić uwagę na koszty technologii, które w początkowej fazie są zabójcze jeśli chodzi o intro
Offline
można zrobić tak: na sam początek trepy, po jakimś czasie cyby na 3 i rozwój intro, jednocześnie usuwając trepy dla odzyskania miejsca na techy. Armie mieszane też nie są złe, tylko trzeba mieć przynajmniej 2 wymaxowanych destro, żeby wszystko podnosili.
Można też rozwijać u różnych graczy cyby i intro - wtedy dbamy i o atak i o obronę naszej armii.
Jeszcze przydałaby się wiadomość, jak się zmieniły bonusy od ani/destro
Ostatnio edytowany przez hoobx3 (2008-09-17 12:15:36)
Offline
Administrator
trzeba zdecydować kto i jakie jednostki produkuje aby nie wyrzucać zasobów w błoto
tadycyje będę robi tropki i transport i nic więcej
Offline
Użytkownik
Ja bym poszedl w mutaborgi, na zaczepnym maja wiekszego boosta do ogolnej liczby punktow, do tego anihil z wysokim fenomenem ataku mentalnego i transfal z wysoka propaganda. W takim ukladzie straty sa mniejsze ,wieksze szanse na przejecia i reszta dobita przez mentalny. Masz racje huxley , trzeba wyznaczyc kilku ktorzy inwestuja w techy do jednostek, reszta mogla by sie skupic na delirach , a jednostki kupowac od produktorow.
Przepraszam za pisownie , ale nie mam polskich znakow.
Offline
Administrator
jak pisałem u mnie tylko tropki i lp
Offline
anihilator
ja ide w skorpiony
Offline
Użytkownik
.
Ostatnio edytowany przez ketonek (2008-10-07 15:01:54)
Offline
Użytkownik
Oki ketonek , to ja w ... zmiana , po burzliwych rozmowac- mentaty.
Ostatnio edytowany przez Yadabyte (2008-10-04 12:41:56)
Offline