#1 2008-09-16 22:39:53

wredota

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 39
Profesja: Inwiligator
Lokalizacja: Włochy

Jednostki

Na nowym serwerze wprowadzone zostały nowe parametry jednostek ale także koszty technologii są inne oraz ich przyrosty % dla przykładu:

rekrutacja troperów 10 lvl daje 168% koszt 71 153 sur 11 859 del 35 576 info
cyborgizacja 10 lvl daje 222% koszt 213 458 sur 35 576 del 106 729 info
pancerz mechatroniczny 10 lvl daje 305% koszt 592 939 sur 59 294 del 296 470 info

na innych serwerach 10 lvl dawał ponad 800% więc tutaj różne jednostki mają różnie rozłożony przyrost % co ciekawe podstawowe parametry tych jednostek są następujące:
trepy: 1/2
cybki: 2/8
intro: 12/10 (i tu zmiana z innych serwerów)

więc biorąc pod uwagę technologie na 10 lvlu daje to:
trepy 10 lvl: 2,68/5,36
cybki 10 lvl: 6,44/25,76
intro 10 lvl: 48,6/30,5

parametry i koszty jednostek z roboticonu także zostały zmienione ale napewno będe w rapki inwestował jednak na tym etapie gry trzeba się zdecydować na jakieś jednostki z koszar i tu nie wiem na co się zdecydować więc może wspólnie coś zdecydujemy

ot taka moja mała analiza

Offline

 

#2 2008-09-17 11:22:25

hoobx3

Użytkownik

2074049
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 29
Profesja: Konstruktor
Lokalizacja: 500 mil W od N krańca Norwegii

Re: Jednostki

Jak dla mnie najlepsze w tym układzie będą intro potrafiące wyrządzić krzywdę w ataku zaczepnym ponosząc niskie straty [przy lvl10 24,3/30,5, czyli lepiej od konwencjonalnych ataków trepów i cybów].

Miło by było jakby jakiś Psi rozpisał podobnie zmiany w swoich techach wojskowych.

Zauważyłem też, że struktury obronne mają nieźle podwyższoną obronę - nie chce mi się liczyć, ale może w końcu do czegoś się przydadzą??


plants have feelings too.
eat cow.

Offline

 

#3 2008-09-17 11:48:49

wredota

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 39
Profesja: Inwiligator
Lokalizacja: Włochy

Re: Jednostki

także się zastanawiam nad intro... albo cybkami a co do czasu budowy to trzeba odpowiednio podnieść koszary (na s4 cybki robie w 4s a to i tak dużo)

ale trzeba też zwrócić uwagę na koszty technologii, które w początkowej fazie są zabójcze jeśli chodzi o intro

Offline

 

#4 2008-09-17 12:08:00

hoobx3

Użytkownik

2074049
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 29
Profesja: Konstruktor
Lokalizacja: 500 mil W od N krańca Norwegii

Re: Jednostki

można zrobić tak: na sam początek trepy, po jakimś czasie cyby na 3 i rozwój intro, jednocześnie usuwając trepy dla odzyskania miejsca na techy. Armie mieszane też nie są złe, tylko trzeba mieć przynajmniej 2 wymaxowanych destro, żeby wszystko podnosili.
Można też rozwijać u różnych graczy cyby i intro - wtedy dbamy i o atak i o obronę naszej armii.

Jeszcze przydałaby się wiadomość, jak się zmieniły bonusy od ani/destro

Ostatnio edytowany przez hoobx3 (2008-09-17 12:15:36)


plants have feelings too.
eat cow.

Offline

 

#5 2008-09-17 14:51:55

KwisatzHaderath

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 28
Profesja: inwigilator
Lokalizacja: okolice polski

Re: Jednostki

trzeba zdecydować kto i jakie jednostki produkuje aby nie wyrzucać zasobów w błoto
tadycyje będę robi tropki i transport i nic więcej

Offline

 

#6 2008-09-17 23:20:49

Yadabyte

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 14
Profesja: Anihilator
Lokalizacja: Francja

Re: Jednostki

Ja bym poszedl w mutaborgi, na zaczepnym maja wiekszego boosta do ogolnej liczby punktow, do tego anihil z wysokim fenomenem ataku mentalnego i transfal z wysoka propaganda. W takim ukladzie straty sa mniejsze ,wieksze szanse na przejecia i reszta dobita przez mentalny. Masz racje huxley , trzeba wyznaczyc kilku ktorzy inwestuja w techy do jednostek, reszta mogla by sie skupic na delirach , a jednostki kupowac od produktorow.

Przepraszam za pisownie , ale nie mam polskich znakow.

Offline

 

#7 2008-09-20 12:16:17

Dzimi92

Użytkownik

1143932
Zarejestrowany: 2008-09-19
Posty: 3
Profesja: Iwigilator
Lokalizacja: Centralna Polska

Re: Jednostki

Ja idę w cybki. Później  raptory ale to nie nastąpi szybko. Dla inwi cybki to chyba najlepsze możliwe rozwiązanie.

Offline

 

#8 2008-09-20 12:49:18

KwisatzHaderath

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 28
Profesja: inwigilator
Lokalizacja: okolice polski

Re: Jednostki

jak pisałem u mnie tylko tropki i lp

Offline

 

#9 2008-09-20 18:52:32

darkpoison

anihilator

Skąd: Czechy
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 14
Profesja: Anihilator
Lokalizacja: Czechy

Re: Jednostki

ja ide w skorpiony

Offline

 

#10 2008-09-21 09:31:11

Baaaax

Użytkownik

7790147
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 22
Profesja: Kreator
Lokalizacja: Granica Holandii z Belgią

Re: Jednostki

mutaborgi (cyborgi) bo sie najleoiej oplaca potem gargatony (raptory).

Ostatnio edytowany przez Baaaax (2008-10-10 18:02:23)

Offline

 

#11 2008-09-23 08:30:31

ketonek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-09-22
Posty: 21

Re: Jednostki

.

Ostatnio edytowany przez ketonek (2008-10-07 15:01:54)

Offline

 

#12 2008-10-01 23:45:24

Yadabyte

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 14
Profesja: Anihilator
Lokalizacja: Francja

Re: Jednostki

Oki ketonek , to ja w ... zmiana , po burzliwych rozmowac- mentaty.

Ostatnio edytowany przez Yadabyte (2008-10-04 12:41:56)

Offline

 

#13 2008-10-04 10:58:17

hoobx3

Użytkownik

2074049
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 29
Profesja: Konstruktor
Lokalizacja: 500 mil W od N krańca Norwegii

Re: Jednostki

intro


plants have feelings too.
eat cow.

Offline

 

#14 2008-10-04 12:30:04

malywally

Użytkownik

4079909
Skąd: południowe Niemcy
Zarejestrowany: 2008-10-01
Posty: 3

Re: Jednostki

Intromower i jako uzupełnienie Trooper . tez tylko takie fenomeny rozwijam . ( atak)
- Lekki Prospedytor wiadomo dlaczego ( zapasy )

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.htcsmart.pun.pl www.pedagogikabrzesko.pun.pl www.torpiaavalon.pun.pl www.phone-forum.pun.pl www.wszystkonatelefon.pun.pl