wredota - 2008-09-16 22:39:53

Na nowym serwerze wprowadzone zostały nowe parametry jednostek ale także koszty technologii są inne oraz ich przyrosty % dla przykładu:

rekrutacja troperów 10 lvl daje 168% koszt 71 153 sur 11 859 del 35 576 info
cyborgizacja 10 lvl daje 222% koszt 213 458 sur 35 576 del 106 729 info
pancerz mechatroniczny 10 lvl daje 305% koszt 592 939 sur 59 294 del 296 470 info

na innych serwerach 10 lvl dawał ponad 800% więc tutaj różne jednostki mają różnie rozłożony przyrost % co ciekawe podstawowe parametry tych jednostek są następujące:
trepy: 1/2
cybki: 2/8
intro: 12/10 (i tu zmiana z innych serwerów)

więc biorąc pod uwagę technologie na 10 lvlu daje to:
trepy 10 lvl: 2,68/5,36
cybki 10 lvl: 6,44/25,76
intro 10 lvl: 48,6/30,5

parametry i koszty jednostek z roboticonu także zostały zmienione ale napewno będe w rapki inwestował jednak na tym etapie gry trzeba się zdecydować na jakieś jednostki z koszar i tu nie wiem na co się zdecydować więc może wspólnie coś zdecydujemy

ot taka moja mała analiza :D

hoobx3 - 2008-09-17 11:22:25

Jak dla mnie najlepsze w tym układzie będą intro potrafiące wyrządzić krzywdę w ataku zaczepnym ponosząc niskie straty [przy lvl10 24,3/30,5, czyli lepiej od konwencjonalnych ataków trepów i cybów].

Miło by było jakby jakiś Psi rozpisał podobnie zmiany w swoich techach wojskowych.

Zauważyłem też, że struktury obronne mają nieźle podwyższoną obronę - nie chce mi się liczyć, ale może w końcu do czegoś się przydadzą?? :P

wredota - 2008-09-17 11:48:49

także się zastanawiam nad intro... albo cybkami a co do czasu budowy to trzeba odpowiednio podnieść koszary :) (na s4 cybki robie w 4s a to i tak dużo)

ale trzeba też zwrócić uwagę na koszty technologii, które w początkowej fazie są zabójcze jeśli chodzi o intro

hoobx3 - 2008-09-17 12:08:00

można zrobić tak: na sam początek trepy, po jakimś czasie cyby na 3 i rozwój intro, jednocześnie usuwając trepy dla odzyskania miejsca na techy. Armie mieszane też nie są złe, tylko trzeba mieć przynajmniej 2 wymaxowanych destro, żeby wszystko podnosili.
Można też rozwijać u różnych graczy cyby i intro - wtedy dbamy i o atak i o obronę naszej armii.

Jeszcze przydałaby się wiadomość, jak się zmieniły bonusy od ani/destro

KwisatzHaderath - 2008-09-17 14:51:55

trzeba zdecydować kto i jakie jednostki produkuje aby nie wyrzucać zasobów w błoto
tadycyje będę robi tropki i transport i nic więcej

Yadabyte - 2008-09-17 23:20:49

Ja bym poszedl w mutaborgi, na zaczepnym maja wiekszego boosta do ogolnej liczby punktow, do tego anihil z wysokim fenomenem ataku mentalnego i transfal z wysoka propaganda. W takim ukladzie straty sa mniejsze ,wieksze szanse na przejecia i reszta dobita przez mentalny. Masz racje huxley , trzeba wyznaczyc kilku ktorzy inwestuja w techy do jednostek, reszta mogla by sie skupic na delirach , a jednostki kupowac od produktorow.

Przepraszam za pisownie , ale nie mam polskich znakow.

Dzimi92 - 2008-09-20 12:16:17

Ja idę w cybki. Później  raptory ale to nie nastąpi szybko. Dla inwi cybki to chyba najlepsze możliwe rozwiązanie.

KwisatzHaderath - 2008-09-20 12:49:18

jak pisałem u mnie tylko tropki i lp

darkpoison - 2008-09-20 18:52:32

ja ide w skorpiony

Baaaax - 2008-09-21 09:31:11

mutaborgi (cyborgi) bo sie najleoiej oplaca potem gargatony (raptory).:P

ketonek - 2008-09-23 08:30:31

.

Yadabyte - 2008-10-01 23:45:24

Oki ketonek , to ja w ... zmiana , po burzliwych rozmowac- mentaty.

hoobx3 - 2008-10-04 10:58:17

intro

malywally - 2008-10-04 12:30:04

Intromower i jako uzupełnienie Trooper . tez tylko takie fenomeny rozwijam . ( atak)
- Lekki Prospedytor wiadomo dlaczego ( zapasy )

www.thcdb.pun.pl www.urania.pun.pl www.modthesims3.pun.pl www.gpwsiiz.pun.pl www.rzeczpospolita-mw2.pun.pl