#1 2008-09-24 01:16:51

wredota

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 39
Profesja: Inwiligator
Lokalizacja: Włochy

Wizja rozwoju gildii

Na wstępie chciałbym się przedstawić aby nie było że jakiś żółtodziób się wypowiada i nie ma pojęcia o grze. Więc zacznę od krótkiej mojej historii z grą w delirium . Gram od roku na początku grałem na serwie 4, później doszła 6, 7 i teraz 8. Najbardziej związany jestem z serwerem 4 gdyż tam gram najdłużej i tam jestem szefem gildii, tak więc mam doświadczenie w prowadzeniu takiej społeczności. Na s6 jestem w zarządzie jako zastępca szefa. Na s7 gram bez gildii i też mi dobrze

to tyle jeśli chodzi o moje rekomendacje jak kogoś interesuje coś więcej to może zapytać więc teraz do rzeczy:

jeśli chodzi o rozwój gildii to napewno gildia nie może być masówką oraz nie może być tak że każdy gra pod siebie. Jeśli jest mobilizacja armii (a napewno nie jedna będzie) to powinni WSZYSCY na nią odpowiedzieć. Na s4 zdarzało się tak że osoby zostały wyzerowane a mimo to wspomagały działania wojenne.... delką na ruchy wojsk. Podczas wojny każdy w większym lub mniejszym stopniu tracił, ale jakoś nikt się nie upominał o zdobyte podczas bitew zasoby, które szły na produkcje następnych jednostek. I tak właśnie powinno być. Co do liczebności to myśle że 30-35 osób w gildii powinno wystarczyć (na s6 gram w gildii która liczy 26 osób i jest top1). Należałoby się także zastanowić nad procesem rekrutacji oraz nad tym jakie kryterium przyjmujemy jeśli chodzi o usuwanie graczy z gildii. Jeśli kryterium ma być punktacja lub miejsce w rankingu to grając na s4 jako szef nauczyłem się że jeśli gildia ma tworzyć monolit takie kryterium nie zdaje egzaminu. Jeśli chcemy być elitarną gildią i jeśli chcemy tworzyć taką małą rodzinke to powinniśmy zapomnieć o pogonią za punktami i za rankingiem. Najbardziej w tej grze podoba mi się to że gra się WSPÓLNIE. Na s7 gram bez gildii ale i tak musze współpracować z niektórymi graczami aby przetrwać.